Sydesk

Sydesk HelpDesk -laiterekisteri


Sydesk HelpDesk on helppokäyttöinen ja ominaisuuksiltaan hyvin monipuolinen laite- ja ohjelmarekisteri, joka sisältää myös kattavat palvelupyyntö/tiketti-ominaisuudet.

Tutustu järjestelmän ominaisuuksiin tarkemmin alla ja tilaa tarvittaessa demotunnukset.
HelpDesk-laiterekisteri

Etusivu

Katso lisää kuvia

Yleistä


  • Järjestelmää käytetään www-selaimella.
  • Asennetaan asiakkaan omalle palvelimelle.
  • Tukee yleisimpiä tietojakantoja (MySQL, SQL Server, PostgreSQL ja Oracle).

Ominaisuudet


  • Yksityiskohtaiset tiedot laitteista.
  • Automaattinen laiteskannaus pitää tiedot ajantasaisina.
  • Palvelupyynnöt ovat yhteydessä laitteen tietoihin.
  • Ohjelmien ja lisenssien hallinta ja seuranta.
  • Käyttöoikeuksien jakaminen ryhmittäin.
  • Helppo ja nopea käyttöönotto.
  • Lue lisää...

Kuvat



Hinnasto


  • Järjestelmällä on viisi erilaista lisenssiporrasta: Lite, Small, Normal, Pro ja Unlimited.
  • Hinnat alkaen 1490 €
  • Tutustu hinnastoon...