Sydesk

10 syytä miksi organisaatiosi tulisi valita Sydesk HelpDesk


Alta löydät 10 syytä miksi organisaatiosi tulisi mielestämme valita HelpDesk-järjestelmä.

1. Tuottavuuden parantaminen


Tietohallinto-henkilöstön resurssit vapautuvat muihin hommiin, kun suurin osa päivittäisistä välttämättömistä askareista voidaan hallita tehokkaasti yhden järjestelmän avulla. Manuaalisen työn vähentäminen on ollut järjestelmän suurin yksittäinen tavoite jo alusta lähtien.


2. Kustannustehokkuus


Paketti pitää sisällään kaikki yleisimpien ongelmien ratkomiseen tarvittavat työkalut ja on kokonaiskustannuksiltaan erittäin kilpailukykyinen.


3. Helppokäyttöisyys


Toimintojen käyttäminen on loogista ja helppokäyttöistä, eikä järjestelmän käytön opetteluun tarvita pitkää koulutusta. Online-ohjeet varmistavat kaikista tilanteista selviämisen.


4. Skaalautuvuus


Ohjelmalla voidaan hallita eri suuruisia tietomassoja ilman mitään hankaluuksia.

Sekä käyttöliittymä että suorituskyky skaalautuvat helposti kymmenistä aina satoihin tuhansiin laitteisiin asti. Laite- ja käyttäjätietojen löytäminen on helppoa tehokkaiden kategorisointi- ja hakumenetelmien avulla.


5. Keskitetty tietovarasto ja saavutettavuus


Kaikki ydintoiminnan kannalta tärkeät tiedot ovat yhdessä keskitetyssä tietokannassa, johon pääsee kiinni mistä tahansa koneelta Internet-selaimella.


6. Kevyt taustainfrastruktuuri


Järjestelmä on suunniteltu alusta asti olemaan kevyt ja yhteensopiva mahdollisimman monen erilaisen järjestelmän kanssa.

Ohjelmisto pyörii normaalilla pc-raudalla eikä vaadi muita maksullisia ohjelmistoja toimiakseen.


7. Ei vaadi ylläpitoa


Sydesk HelpDesk ei vaadi itsessään ylläpitoa, vaan kaikki ylläpidolliset toimet kohdistuvat hallittavaan laite- ja ohjelma-massaan.


8. Palvelupyyntöjen hallinta ja historiatiedot


Järjestelmä tarjoaa täyden tuen myös palvelupyyntöjen hallinnalle sekä työnohjaukselle että resursoimiselle. Käyttäjät voivat lähettää uusia palvelupyyntöjä joko sähköpostilla tai erillisen lomakkeen kautta ja kaikki palvelupyynnöt hoidetaan keskitetysti järjestelmän kautta.

Palvelupyynnöistä jää aina myös historiatietoja laitteiden yhteyteen ja tämä on usein hyvin arvokasta tietoa vikoja selvitellessä.


9. Tehokas raportointi


Ota olemassa oleva tieto haltuusi ja ala hyödyntämään sitä täysin uudella tavalla. HelpDesk-ohjelmiston avulla voit vertailla esimerkiksi eri toimipaikkojen välisiä it-kustannuksia ja seurata mikrotuen kuormitusta vain muutamalla napin painalluksella.


10. Helppo käyttöönotto


Järjestelmän käyttöönotto on helppo ja nopea prosessi! Aiempien kokemuksien perusteella järjestelmän käyttöönottoon on panostettu paljon ja siitä on pyritty tekemään mahdollisimman yksinkertainen ja kevyt prosessi.